مراحل تولید لایت باکس تبلیغاتی شهری

شنبه 26 مرداد 1398
9:41
مهناز محمدی

لایت باکس تبلیغاتی شهری در فضای خارجی به تابلوهایی گفته می شود که در خیابان ها و محوطه خارجی فضاهای مختلف مورد استفاه قرار می گیرد. لایت باکس تبلیغاتی شهری به نوعی از لایت باکس گفته می شود که کاربرد آن درفضای بیرونی و شهری است این نوع لایت باکس ها باعث می شوند که تبلیغات شما برای مخاطب چشم نواز تر شود و تاثیر بیشتری برای مخاطب داشته باشد.

ساخت لایت باکس تبلیغاتی در دو نوع ایستاده و دیواری انجام می شود.

استند تبلیغاتی لایت باکس از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز شده و یا کامپوزیت در ضخامت های مختلف با پایه فلزی ساخته شده و جنس رویه آن پلکسی یا شیشه با ضخامت 6 میل و بالاتر می باشد. همچنین می توان در این سازه ها از فلکس نیز استفاده کرد.

وزن چاپ لایت باکس تبلیغاتی شهری به دلیل ثابت ماندن در فضای خارجی بالاست و ابعاد آن هیچ محدودیتی ندارد. نور به کار رفته در این لایت باکس ها می تواند اس ام دی و ال ای دی باشد. در صورت استفاده صحیح ، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و نور سازه بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارد.


کاربرد لایت باکس تبلیغاتی دیواری

فضای تبلیغات شهری،تابلو سردر فروشگاه، تابلو ورودی مغازه و مراکز اداری و تجاری از جمله کاربردهای تابلو لایت باکس های تبلیغاتی شهری می باشند.


مزایا و معایب لایت باکس تبلیغاتی

  • ارزان بودن لایت باکس ها نسبت به ابزارهای دیگر تبلیغاتی شهری
  • تنوع در اندازه و طراحی این نوع لایت باکسها باعث شده طیف وسیعی از مشتریان و فضا های مختلف شهری را پوشش دهد
  • ضد آب بودن و مقاومت بالا در مقابل گرد و غبار
  • مقاومت بالا در فضای خارجی

طرح لایت باکس تبلیغاتی

طرح دلخواه مشتری در ابعاد موردنظر روی فلکس و یا پارچه چاپ شده، روی لایت باکس قرار گرفته سپس با توجه به نوع سازه صفحه پلکسی و یا شیشه سکوریت روی لایت باکس قرار می گیرد.

نصب لایت باکس تبلیغاتی

نصب لایت باکس تبلیغاتی شهری آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل ایستاده آن با استفاده از پایه قرار گرفته و در فریم لایت باکس توسط نصاب انجام می شود.

این نوع لایت باکس ها در روز طراحی بسیار محبوب و زیبایی دارند و به علت پشت نور بودنشان در شب جلوه خاصی به تبلیغات شما می دهد و موارد استفاده فراوانی در رستورانها، مغازه ها، معابر و خیابان ها که نیاز به تبلیغات محیطی می باشد را دارد.

تبلیغات یکی از مهم ترین مسائل در زمینه تجارت و بازایابی می باشد و با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه صاحبان تجارت و مشاغل برای بهتر دیده شدن در فضای بیرونی و عمومی در تولید لایت باکس استفاده می کنند که بازخورد بالا و سودآوری برای آنان دارد.

در صورت استفاده صحیح در شرایط استاندارد نور لایت باکس تا یکسال مشمول گارانتی شرکت بوده در محل شرکت خانه طراحان سام تعویض می گردد همچنین ماندگاری چاپ فلکس تا 2 سال مشمول ضمانت می گردد.

خانه طراحان سام با دارا بودن مهندسین مجرب و سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات تبلیغاتی و با استفاده از متد و دستگاهای روز دنیا بهترین خدمات را در مشاوره، ساخت و طراحی لایت باکس تبلیغاتی شهری به شما ارائه می دهد.

منبع: خانه طراحان سام


[ بازدید : 1855 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تابلو تبلیغاتی لایت باکس در خانه طراحان سام با استفاده از منبع نوری که از پشت به آن تابیده می شود ساخته می شود و در انواع لایت باکس فریم لس آلومینیومی، اسنپ فریم، کریستالی، مگنتی و تبلیغاتی شهری ساخته می شود.
تلفن تماس جهت ثبت سفارش: 02187700017
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ساخت لایت باکس پلکسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]