کاربرد لایت باکس کریستالی چیست؟

شنبه 15 تير 1398
16:11
مهناز محمدی


در ساخت لایت باکس کریستالی از دو پلکسی استفاده می شود که ما بین آنها فیلم بک لیت قرار می گیرد. شفافیت پلکسی این نوع لایت باکس ها سبب گردیده تا به عنوان لایت باکس شیشه ای و یا لایت باکس کریستال شناخته شوند.لایت باکس های کریستالی تا حداکثر ابعاد 90 در 180 قابل تولید می باشند اما بهتر است برای ابعاد بزرگ از لایت باکس فرم لس پارچه ای استفاده شود که هم سبک تر و هم به روزتر می باشد. در این لایت باکس ها حدود 5 سانتی متر از هر طرف سطح چاپ وجود ندارد.
با استفاده از دستگاه دیجیتال کات و لیزر می توان این لایت باکس ها را در اشکال هندسی مختلف از جمله مربع، دایره،ذوزنقه و ... تولید کرد.

تولید لایت باکس کریستالی

وزن لایت باکس کریستالی متغیر است. ضخامت لایت باکس کریستال 1 سانتی متر است.در تولید لایت باکس کریستالی از نور اس ام دی استفاده می شود که بسیار کم مصرف و مقاوم است.در صورت استفاده صحیح ، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و اس ام دی ها بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند . چاپ بک لایت طلقی نیز تا 2 سال ماندگاری رنگ دارد.

کاربرد لایت باکس کریستالی

فضای تبلیغات غیرشهری،دکوراتیو، نمایشگاه های عکس، منو رستوران، علائم راهنما و تابلو های تبلیغاتی، تابلو های فروشگاهی و مراکز اداری از جمله کاربردهای تابلو لایت باکس کریستالی می باشند.

مزایا و معایب لایت باکس کریستالی

مزایا: ضخامت کمتر نسبت به لایت باکس های دیگر بدون احتساب طول فلنچ، سبک بودن و دوام پلکسی
معایب: عدم وجود سطح کامل چاپ در لایت باکس کریستالی به دلیل وجود حاشیه 5 سانتی متری نامناسب برای فضای خارجی، محدودیت ابعاد، فریم لس نبودن

طرح لایت باکس کریستالی

طرح دلخواه مشتری در ابعاد موردنظر روی بک لایت طلقی چاپ شده ، روی پلکسی زیرین قرار گرفته سپس صفحه پلکسی دیگر روی آن قرار گرفته و پیچ های 4 گوشه آن بسته می شود. برای تعویض بک لایت کافیست پیچ های چهار گوشه لایت باکس را باز کرده و پس از قرار دادن طرح جدید ، پیچ ها را ببندید.

نصب لایت باکس کریستالی

نصب لایت باکس کریستالی آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل دیواری آن با استفاده از فیکسچرهای اتصال (فلنچ) های قرار گرفته در لایت باکس انجام می گردد.
در صورت استفاده صحیح در شرایط استاندارد نور لایت باکس تا یکسال مشمول گارانتی شرکت بوده در محل شرکت خانه طراحان سام تعویض می گردد.
ماندگاری چاپ بک لیت طلقی تا 2 سال مشمول ضمانت می گردد.

منبع: lightbox printing


[ بازدید : 465 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تابلو تبلیغاتی لایت باکس در خانه طراحان سام با استفاده از منبع نوری که از پشت به آن تابیده می شود ساخته می شود و در انواع لایت باکس فریم لس آلومینیومی، اسنپ فریم، کریستالی، مگنتی و تبلیغاتی شهری ساخته می شود.
تلفن تماس جهت ثبت سفارش: 02187700017
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ساخت لایت باکس پلکسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]