با Lightbox های ما می توانید نوری به برند خود بتابانید

دوشنبه 5 آبان 1399
12:59
مهناز محمدی

چشم انسان مانند سرخابی ها و اشیای براق با کمال میل به نور جلب می شود. لایت باکس یک روش منحصر به فرد م brandثر برای مارک سازی و جلب توجه شما به تجارت 24/7 است. این علائم چشمگیر برای استفاده در زیر سایبان در مناطق پرتردد ایده آل است و یافتن تجارت شما از خیابان یا جاده را آسان می کند. هنگامی که در فضای داخلی استفاده می شود ، آنها می توانند نام تجاری شما را بالاتر از پیشخوان ها و مکان های پذیرایی برجسته کنند و به برند شما جلوه ای صیقلی و حرفه ای بدهند.


Lightboxes یک قالب تجاری بسیار انعطاف پذیر است که بصورت سفارشی طبق مشخصات شما ساخته می شود. این شامل گرافیک شفاف چاپ دیجیتالی است که با چهره های اکریلیک یا پلی کربنات عقیق روشن شده است. خواه به دنبال استفاده از لایت باکس مارک دار در محیط های داخلی یا فضای باز باشید ، Signarama می تواند کار را به پایان برساند!

ما جعبه های سبک را در هر شکل ، اندازه و قالب عرضه می کنیم. گزینه های ما شامل مواردی از لبه باریک برای نمایشگرهای خرده فروشی گرفته تا جعبه های دو طرفه در زیر سایبان ، چراغ های دیواری و تابلوهای تبلیغاتی با نورپردازی صورت است.

ما نه تنها می توانیم لایت باکس یا تابلوی روشن شما را طراحی و تولید کنیم ، بلکه پیشنهاد می کنیم با استفاده از برق کاملاً مجاز ، آن را نصب و وصل کنیم. هنگام اعتماد به مهارت Signarama از طراحی تا نصب ، مشتریان می توانند نتیجه ای پایدار داشته باشند.
انتخاب از:
یک یا دو طرفه
این جعبه های سبک بسته به محل قرارگیری علامت با گرافیک در یک یا هر دو طرف طراحی شده اند.
LED یا فلورو
در ابتدا ، از چراغ های فلورو برای روشن کردن علائم جعبه سبک استفاده می شد. با این حال ، امروزه LED ها مقرون به صرفه تر هستند و به گزینه مورد نظر تبدیل شده اند.
آلومینیوم یا اکریلیک
اکثر جعبه های سبک از ترکیب آلومینیوم و اکریلیک ساخته می شوند ، اما در صورت تمایل ، مشتری می تواند درخواست کند که جعبه سبک آنها فقط آلومینیوم یا اکریلیک باشد.

از آنجا که همه تیم های Signarama تجربه عمیقی در صنعت تابلو سازی دارند ، ما می توانیم در مورد کلیه عناصر مربوط به طراحی تابلو و همچنین نحوه قرارگیری صحیح آن مطابق با مقررات شورا و دید در شب و روز به شما مشاوره دهیم. ما در تصمیماتی که باید اتخاذ شوند شما را راهنمایی خواهیم کرد ، از جمله اینکه مارک تجاری روشن شما در کناره ساختمان باشد یا از یک سایبان سقوط کند. پس از احراز شرایط مورد نیاز برای علامت گذاری ، ما تصمیم می گیریم که نصب توسط برق کاران کاملاً مجاز انجام شود


[ بازدید : 2326 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تابلو تبلیغاتی لایت باکس در خانه طراحان سام با استفاده از منبع نوری که از پشت به آن تابیده می شود ساخته می شود و در انواع لایت باکس فریم لس آلومینیومی، اسنپ فریم، کریستالی، مگنتی و تبلیغاتی شهری ساخته می شود.
تلفن تماس جهت ثبت سفارش: 02187700017
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ساخت لایت باکس پلکسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]