مکان نصب تابلوهای لایت باکس

شنبه 15 شهريور 1399
21:41
مهناز محمدی

مکان نصب تابلوهای لایت باکس

مکان نصب این تابلوها دوچندان دارای اهمیت است و می بایست مورد دقت قرار بگیرد . مثلاً امروزه برفراز ساختمان‌ ها و پل‌ های هوایی و . . . شاهد به کارگیری از تبلیغات هستیم . بدین علت که سبب ساز جلب دقت مخاطبان میشوند . البته گویا است که اینگونه از مکان‌ ها , خیلی پرهزینه می‌باشند و شما محدودیت وقتی برای تبلیغ دارید . ( اما درصورتی که وضعیت تبلیغ در چنین مکان‌ هایی را داشته باشید , حتماً استعمال نمائید . به دلیل آنکه واقعاً سبب جذب مخاطب می شود . معمولاً رانندگان و سرنشین‌های خودروها , در هنگام گیر افتادن در راه‌بندان , این قبیل تبلیغات را نگاهی می‌اندازند . ) قدمت این دسته از بنر زیاد بیشتر است .

ساخت تابلو لایت باکس

از این رو خوب تر است در هنگام پیشنهاد , به مکانی که قرار است آن را تعبیه فرمایید , دقت فرمائید تا در هنگام ردوبدل نوشته و تصویر مبتلا نقص‌ نشوید . نصب لایت باکس‌ ها نیز معمولاً به صورت دیواری و ایستاده است . البته برخی‌ها ترجیح میدهند که از دسته معلق نیز استعمال نمایند .


اهمیت نورپردازی و پراکندگی نور و روشنایی در لایت باکس

نورها نیز درین جور از تبلیغات زیاد حساس می باشند . بدون شک یک تابلوی تبلیغاتی لایت باکس , ( از هر نوعی ) , در حالتی که در پراکندگی و مخلوط رنگ‌ها در گیر خلل باشد , خیر فقط سبب جذب مشتری نخواهد بود , بلکه بیشتر سبب فراری دادن مشتری خواهد بود . یک تابلو تبلیغاتی را در لحاظ بگیرید که مثلاً رنگ نوشته آن , زردرنگ باشد و پشت مورد تبلیغ نیز سپید . روشن است که نوشته خیلی خوانا نخواهد بود . لامپی که در پشت هنگام ساخت لایت باکس قرار می‌دهید نیز می بایست برای پراکندگی نور و روشنایی , مطلوب باشد . هر موقع که‌این چراغ , ( خوب تر است که از جور ال ای دی باشد ) , مبتلا اختلال شد , می بایست سریعاً ردوبدل شود تا مشکلی برای زیبایی و خوانایی آن ساخت نکند . این گونه نیز از باطن و نیز از پشت , نور ساخت میکند . این روشنایی , اکثر اوقات به وسیله چراغ ال ای دی و یا این که چراغ فلوئور سنت ( مهتابی ) ایجاد می‌گردد .

در ساخت لایت باکس, تکنیک های جلب مشتری فراوان مورد دقت است . یکی‌از این تکنیک ها , رنگ‌ها و سازش و درخشش آنان مقابل تغییرات نور و روشنایی محیط است . در حالتی که بخواهید این تابلوها را در فضای گشوده به کارگیری فرمائید , نور خورشید در روز و ظلمات هوا در زمان شب , می تواند بر پراکندگی نور و روشنایی و در غایت جلب مشتری تأثیر بگذارد .

از این رو می‌توان کیفیت نورپردازی را به قدری بالا پیروزی که انگار شما درمقابل یک تلویزیون قرار دارید . تهیه و تنظیم نور و روشنایی چراغ و استعمال از رنگ ‌های متناسب با نوشته تبلیغ , از ویژگی‌هایی است که می بایست موسسه و اداره تبلیغ‌کننده , برای اطلاع رسانی خویش در لحاظ داشته باشد . مجدد تاکید می شود , هنگامی که از این تابلوها در فضای گشوده به کار گیری می‌گردد , ( مثلاً بر روی تیرهای لامپ برق و یا این که هر کشور دیگری در فضای گشوده ) , می بایست موقعیت متفاوت مثل , باران و برف , آلودگی و وزن خویش تابلو لایت باکس نیز مورد اعتنا قرار بگیرد . مخصوصاً در شرایطی که ازنوع معلق به کارگیری می کنید , وزن , المان فراوان مهمی است .

مزیت چراغ ال ای دی بر مهتابی

در قبل , با به کارگیری از فلورسنت و یا این که به عبارتی مهتابی‌ ها , نوردهی برای تابلوهای لایت باکس تأمین می شد که معایبی داشت . مثلاً یکی معایب آن , قدمت کوتاه آن‌ها و عدم پراکندگی مطلوب نوروروشنایی بود . البته امروزه با به کار گیری از چراغ‌های ال ای دی علاوه بر صرفه‌جویی قابل‌توجه در مصرف برق , ارتفاع قدمت آنان نیز ارتقاء یافته است . لامپ‌ های دیگری نیز میباشند که سازه بر ذوق وسلیقه و دارایی مشتریان تابلوسازی می‌توان از انها در تنظیم و ایجاد لایت باکس سود گرفت .

یکی گزینه‌ هایی که مشتریان برای چاپ طرح خویش بر روی لایت باکس دارا هستند , این است که بدون واسطه طرح و یا این که لوگو را بر روی طلق چاپ نمایند .

لایت باکس چیست؟

در ساخت تابلوهای لایت باکس از باکس های نورانی که به طور معمول از کالا پلاستیک , چوب و یا این که آلومینیوم هستند به کار گیری می نمایند , عکس تبلیغ و یا این که پوستر را درون این باکس قرار داده و از پشت این جور تابلو برای نورپردازی به کار گیری می نمایند , عکس درون این تابلو را به راحتی می توان تغییر‌و تحول بخشید . یک طراح ماهر به فیض ی فعالیت اعتنا داشته و یک نورپردازی هنری برای تولید حسی خوشگل در تماشاچی بر روی این گونه تابلو رفتار می نماید .

از این جور تابلو به طور معمول در درون ساختمان مصرف شده و یک نورپردازی ماهر

بر روی عکس درون این جور تابلو سبب ساز جذابیت بیشتر فعالیت می شود .

نورپردازی لایت باکس به دو صورت مهتابی و LED صورت می‌گیرد .

روش ساخت لایت باکس:

برای استارت فعالیت به یک کادر نیاز دارید , عکس یا این که پوستر را درون کادر قرار داده و برای نورپردازی از نوار led در پشت فریم به کارگیری نمائید که نور از پشت عمل به عکس تابیده و جلوه ی ویژه ای داشته باشد , در‌صورتی‌که از نوارهای LED که دارنده

نورهای مهتابی و آفتابی میباشند به کارگیری نمایید در کیفیت فعالیت اثر گذار است . برای اتصال LED ها به برق از یک آداپتور به کار گیری کنی و برای مراقبت از عکس ها از یک نگهدارنده از متاع شیشه یا این که پلاستیک واضح به کارگیری نمایید .

لایت باکس کریستالی چیست؟

در‌این مدل لایت باکس مغایر لایت باکس معمولی برای تبلیغات و نمایش تصویر می توان بر روی متریال بک لایت برنامه ای چاپ کرد . این دسته لایت باکس از دو لایه پلکسی گلاس به ضخامت 8 و 2 میلیمتر تشکیل‌شده و

مابین این دو لایه از چاپ بک لیت به کارگیری می شود . ردوبدل طرح چاپی درون تابلو به وسیله مشتری یکی مزایای این جور تابلو به شمار میرود .

لایت باکس کریستالی را می توان بر روی دیوار گچی , سنگ , mdf ,

سقف و نصب کرد , به دور عمل را می شود به شکلی غیر از وضعیت معمول مربع و مستطیل برش بخشید .

برای چاپ طرح بر روی لایت باکس تعدادی روش موجود هست :

چاپ بی واسطه بر روی طلق

چاپ بر روی استیکر و بعد چسباندن بر روی طلق

چاپ بر روی بک لایت و بعد از آن چسباندن بر روی طلق

لایت باکس ایستاده و آویز

طرح های باطن این گونه لایت باکس بوسیله دستگاه برش لیزری برش داده شده و بر روی شیشه ی پلکسی چسبیده می شود . برای ردوبدل تصویر این لایت باکس ها می‌توانید پیچ مهرهای اطراف فریم را گشوده کرده و عکس را ردوبدل فرمائید .

کاربرد :

باطن مترو / بازار تلفن همراه / تالار سینما / غرفه های نمایشگاه ها

کاربرد لایت باکس:

در ساخت تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی از باکس های نورانی که غالبا از متاع پلاستیک , چوب و یا این که آلومینیوم میباشند به کار گیری می نمایند , عکس تبلیغ و یا این که پوستر را درون این باکس قرار داده و از پشت این مدل تابلو برای نورپردازی به کار گیری می نمایند ,

عکس باطن این تابلو را به راحتی می توان تغییر تحول اعطا کرد . یک طراح ماهر به سود ی فعالیت دقت داشته و یک نورپردازی هنری برای ساخت حسی خوشگل در تماشاچی بر روی این دسته تابلو اخلاق می نماید .

از این دسته تابلو به طور معمول در درون ساختمان مستعمل و یک نورپردازی ماهر بر روی عکس درون این جور تابلو منجر جذابیت بیشتر فعالیت می شود . نورپردازی لایت باکس به دو صورت مهتابی و LED صورت می گیرد .

روش ساخت لایت باکس:

برای استارت فعالیت به یک کادر نیاز دارید , عکس یا این که پوستر را باطن کادر قرار داده و برای نورپردازی از نوار led در پشت فریم استعمال فرمایید که نور از پشت فعالیت به عکس تابیده شود.


منابع مرتبط:

http://businesscard.niliblog.ir/post/18/light-box.html

http://businesscard.famblog.ir/post/21


[ بازدید : 1850 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تابلو تبلیغاتی لایت باکس در خانه طراحان سام با استفاده از منبع نوری که از پشت به آن تابیده می شود ساخته می شود و در انواع لایت باکس فریم لس آلومینیومی، اسنپ فریم، کریستالی، مگنتی و تبلیغاتی شهری ساخته می شود.
تلفن تماس جهت ثبت سفارش: 02187700017
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ساخت لایت باکس پلکسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]