ساختارلایت باکس کریستال چگونه است؟

شنبه 13 ارديبهشت 1399
13:06
مهناز محمدی

ساختارلایت باکس کریستال

لایت باکس کریستال زیباترین مدل لایت باکس برای محیط های داخلی می‌باشد . ضخامت کم , فروغ و روشنایی کناره منعکس شده و کیفیت چاپ فوق العاده لایت باکس کریستال زیبایی خاصی به‌این جور لایت باکس بخشیده است .

ساختارلایت باکس کریستال :

لایت باکس کریستال چیست؟

لایت باکس کریستال متشکل از پلکسی گلاس 2 میلی متر ( ضفحه فوقانی ) , چاب باکیفیت بک لیت , پلکسی گلاس 8 میلی متر و ورقه منعکس کننده است که از روش فیکسچر های اتصال به راحتی قابل نصب خواهد بود .

ردوبدل تصویر :

1) فیکسچر های اتصال را در مغایر جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا گشوده شوند .

2) لایه 2 میلی متر فوقانی را بردارید .

3) چاپ لایت باکس پیشین را برداشته و چاپ نو را قرار دهید .

4) لایه 2 میل فوقانی را قرار دهید .

5) فیکسچر ها را در جهت عقربه های ساعت سفت فرمائید

لایت باکس های کریستال غالبا به صورت مستطیل ساخت میگردند اما قابلیت و امکان ایجاد لایت باکس کریستال در در گونه های دایره و لوزی و 6 ظلعی و … هم بر حسب نیاز در حالت مختص قابلیت پذیر است .

بعد ها قابل توصیه لایت باکس کریستال

http://www.samdhprint.com/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C.html

لایت باکس کریستال از میزان 30 در 40 سانتی متر تحت عنوان کوچکترین سایز تا بعد ها 120 در 180 سانتی متر تحت عنوان اصلی ترین سایز ساخته می گردند . برای دستیابی به ارزش های مطلوب سایز های استانداردی برای این گونه لایت باکس در لحاظ گرفته شده‌است اگر‌چه قابلیت ساخت لایت باکس کریستال در بعد ها سفارشی با اعتنا میلی متر موجود است و بسته به حالت نسب می‌توانید از این قابلیت برخوردار گردید .

بها لایت باکس کریستال

بها لایت باکس کریستال بستگی به بعد ها لایت باکس دارااست , همینطور تماشا شده متاسفانه برخی از همیاران برای کاستن ارزش از پلکسی اهل ایران یا این که پلکسی با ضخامت های کمتر استعمال می‌کنند که منجر افت فروغ و روشنایی و یکنواخت نبودن آن میشود و قابلیت آسییب دیدن تابلو و شکنندگی آن به شدت ارتقاء می یابد . در بعضا از مثال ها ابزار بدور فعالیت که منجر میشود هاله نوروفروغ سپید رنگی به دور لایت باکس تشکیل شود نیست . همینطور گونه و میزان آمپر دهی ترانس مورد به کار گیری میبایست برای هر سایزکافی باشد .

جمهوری اسلامی ایران لایت باکس در ساخت این لایت باکس تنها از پلکسی های 8 میل و 2 میل ساخت تایوان به کارگیری می نماید . همینطور کیفیت این فرآورده از نگاه نوروروشنایی دهی و مدل و توان ترانس موردنیاز تابلو تضمین می‌شود .

طریقه نصب لایت باکس کریستال

نصب لایت باکس کریستال به صورت دیواری , آویز و یا این که استند قابلیت و امکان پذیر است

نصب دیواری : ابتدا برای نصب برای جستن جای پیچ های مبنا می‌توانید از ورق 2 میل روی لایت باکس امداد بگیرید . آن را روی دیوار قرار داده و جای ترک ها را آرم بزنید . بعد با مفتوح کردن فیکسچر ها از باطن هر فیکسچر به محلی که آرم گذاری شده مبنا را پیچ نمائید . در ذیل ترین تراز پلکسی 8 میل آن گاه چاپ بک لیت و پلکسی دومیل روی آن قرار می‌گیرد این موسسه را بر روی دیوار روی مبنا ها قرار دهید و نصیب فوقانی اساس ها را با دست سفت نمائید . حالا ترانس را به لایت باکس متصل فرمایید .

نصب به صورت آویز : در شرایطی‌که که می‌خواهید لایت باکس را به صورت آویز نصب کنید نیاز به یراق آلات نصب آویز دارید . که مشتمل بر دوتا حفظ کننده سقفی و 4 عدد محافظ لایت باکس همراه با دو لوله یا این که مفتول فلزی است .

لینک های مرتبط:


http://samdhprint.blog.ir/1399/02/08/lightbox-price
http://samdhprint.blogfa.com/post/39
https://samdhprint.blogsky.com/1399/02/08/post-46/light-box-frameless

https://vk.com/@477894867-light-box
http://lightbox.blogfa.com/post/13
http://lightboxframless.mihanblog.com/post/16
http://lightbox.farhangblog.ir/Post/8/lightbox

http://samdhprint.titablog.com/post-28886.html/**//**/


[ بازدید : 2002 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تابلو تبلیغاتی لایت باکس در خانه طراحان سام با استفاده از منبع نوری که از پشت به آن تابیده می شود ساخته می شود و در انواع لایت باکس فریم لس آلومینیومی، اسنپ فریم، کریستالی، مگنتی و تبلیغاتی شهری ساخته می شود.
تلفن تماس جهت ثبت سفارش: 02187700017
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ساخت لایت باکس پلکسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]