نصب لایت باکس چگونه انجام می شود؟

دوشنبه 25 آذر 1398
11:40
مهناز محمدی

شرکت خانه طراحان سام در زمینه تولید انواع لایت باکس و نصب آن خدماتی به شما ارائه می دهد.

لایت باکس در خانه طراحان سام در انواع لایت باکس فریم لس، لایت باکس مگنتی، لایت باکس کریستالی، لایت باکس اسنپ فریم و لایت باکس شهری تبلیغاتی تولید می شود که شما می توانید لایت باکس مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

پس از چاپ لایت باکس با استفاده از چاپ بک لایت طرح چاپی بر روی سازه آلومینیومی قرار می گیرد سپس با مگنت و سیلیکون روی سازه نصب می گردد. افرادی که تخصص این کار را دارند می توانند آن را نصب کنند.

مزایای لایت باکس چیست؟

لایت باکس به راحتی قابل حمل است و سازه سبکی می باشد.

بسیار مستحکم بوده و در صورت افتادن به هچی عنوان نمی شکند.


منبع: تابلو لایت باکس خانه طراحان سام


[ بازدید : 1874 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لایت باکس چیست؟

يکشنبه 28 مهر 1398
11:10
مهناز محمدی

لایت باکس چیست؟

تابلو لایت باکس نوعی تابلو تبلیغاتی است که به دلیل قابلیت نورپردازی آن مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته و دارای جذابیت و زیبایی خاصی به ویژه در شب است.

این تابلوهای نورانی انواع مختلفی دارند و با توجه به سلیقه و نیاز افراد طراحی و تولید می‌شوند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، تبلیغات نقش چشمگیری در رونق کسب و کار و موفقیت در زمینه فعالیت، حرفه و هنر افراد مختلف دارد و هرکس به دنبال بهترین روش برای تبلیغات و معرفی حرفه و کار خود است.

لایت باکس چیست
لایت باکس چیست؟

یکی از مهمترین این روش‌ها استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و به ویژه لایت ‌باکس‌ها است.

برای ساخت لایت‌ باکس ابتدا تصویر تبلیغاتی بر روی پارچه بک‌لایت یا بک‌لایت طلقی چاپ می‌شود و در قالب آلومینیومی لایت‌باکس قرار می‌گیرد.



[ بازدید : 1747 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

لایت باکس ها چند نوعند؟

شنبه 13 مهر 1398
15:23
مهناز محمدی

تابلو تبلیغاتی لایت باکس چیست؟


تابلو تبلیغاتی لایت باکس باید به گونه ای طراحی شود که جایگاه تابلو و اندازه نور محیط و زاویه دید در نظر گرفته شود تا بتواند تاثیر و خوانایی بهتری گذارد که همه اینها بستگی به کسی دارد که تابلو را می سازد.

ساخت یک تابلوی تبلیغاتی مدرن که بتواند در برابر شرایط محیطی مقاوم باشد و دچار تغییر رنگ و کدری نشود و به مرور زمان زیبایی خود را از دست ندهد باعث می شود که شما خیلی بهتر از قبل دیده شوید.

اولین هدف ساخت تابلو لایت باکس تبلیغاتی و سفارش یک تابلو تبلیغاتی مطلع نمودن افراد و مخاطبان از نوع خدمات و کالاهایی است که توسط شما تولید یا ارائه می شود.


[ بازدید : 1804 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

استفاده از لایت باکس ابزاری برای تبلیغات کسب و کار شما

سه شنبه 2 مهر 1398
9:50
مهناز محمدی

برای اینکه تبلیغات خودمان را گسترش دهیم باید از ابزارهای تبلیغاتی برای اینکار استفاده کنیم
ما به شما لایت باکس را پیشنهاد می کنیم
لایت باکس تابلو نورانی از جنس بدنه آلومینیوم می باشد که در اکثر جاها کاربرد دارد و قیمت آن نیز نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی به صرفه تر است.
مزیت دیگری که این تابلو نسبت به تابلوهای دیگر دارد این است که می توان پارچه آن را به راحتی تعویض کرد در واقع به جای یک لایت باکس ما چند لایت باکس داریم.
این محصول در خانه طراحان سام در انواع زیر تولید می شود:

لایت باکس فریم لس آلومینیومی
لایت باکس کریستالی
لایت باکس اسنپ فریم
لایت باکس مگنتی
لایت باکس تبلیغاتی شهری

می توانید با توجه به نوع سلیقه و کاربرد آنها را انتخاب کنید و بهره ببرید.

منبع: فروش انواع تابلو لایت باکس های تبلیغاتی


[ بازدید : 1756 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نور مورد استفاده در لایت باکس فریم لس آلومینیومی چیست؟

دوشنبه 11 شهريور 1398
11:16
مهناز محمدی

آیا در برابر هزینه‌های تبلیغاتی که می‌کنید، مشتری جذب می‌کنید؟ به طور مثال در یک فضای شلوغ مثل مترو تهران به تبلیغات شما نگاه می‌کنند؟ آیا حمل و نصب مجدد تبلیغات در مکان‌های متعدد برای شما کابوس شده است؟ تیرگی، خرابی و چشمک زدن بی‎هدف پشت لایت باکس به برند شما آسیب می‌زند؟ مشتری‌های بالقوه چگونه فکر می‌کنند؟

قطعاً هر مدیر تبلیغات دوست دارد همراه با ترندهای جدید 2019 پیش برود و بهترین تبلیغات را برای شرکت خود انجام دهد تا هم رضایت مدیرعامل شرکت را جلب کند و هم از طرفی به هدف بازاریابی خود برسد.

برای ساخت لایت باکس فریم لس حرفه‌ای باید به 3 اصل مهم توجه کنید:

  1. طرح لایت باکس
  2. فریم لایت باکس
  3. درخشش نور پشت لایت باکس

با استفاده از چاپ دیجیتال، امروزه طرح‌های سفارشی مشتری را با دقت خیلی بالا چاپ می‌کنند. طرحی که چاپ می‌شود، واقعی است. همان ایده‌ای است که عکاس ثبت کرده؛ همان رنگ‌هایی است که گرافیست انتخاب کرده و همان کاری است که مورد پسند مشتری است.

چاپ دیجیتال تقریبا معایب موجود را برطرف کرده است. سرعت، هزینه، کیفیت و دقت چاپ بالا رفته است. اما دقت کنید که هر چاپ دیجیتال، نتیجه رضایت بخشی ندارد. کاغذ یا پارچه‌ای که طرح روی آن نقش می‌بندد، مهم‌ترین فاکتور است.

بسته به نوع کاربری لایت باکس(فضای بیرونی یا فضای بسته)، طرح را روی مواد مختلفی چاپ می‌کنند، که عمدتاً از پارچه استفاده می‌کنند. پارچه‌ها به دلیل بادوام بودن، خط برنداشتن، سایزبندی‌های بسیار مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه در چاپ دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فرآیندی که دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهند همراه با حرارت و فشار است که معمولا این فرآیند را تصعید هم نام می‌برند و نوع چاپ را با سابلیمیشن می‌شناسند. این فرآیند باعث می‌شود ماندگاری طرح روی پارچه بیشتر شود. به همین سبب این نوع چاپ به ترند بودن خود در آینده ادامه می‌دهد.

بک لایت طلقی، بک لایت پارچه‌ای و صفحه پلکسی از دیگر آیتم‌هایی هستند که در لایت باکس‌های دیگر استفاده می‌شوند و لایت باکس‌های مگنتی، لایت باکس کریستالی و لایت باکس اسنپی از این دسته می‌باشند.

چه چیزی باعث شده لایت باکس فریم لس آلومینیومی در سال 2019 به ترند بودن خود ادامه دهد؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، فریم لایت باکس سال‌هاست در تنوع جنس، شکل و شبکه‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد. آخرین کاری که مورد تایید و رضایت آژانس‌های تبلیغاتی و متخصصان حوزه تبلیغات شد، طرح آلومینیومی فریم‌هاست.

مزایای ساخت فریم لایت باکس با آلومینیوم

آلومینیوم به دلیل سبک بودن، مقاوم بودن، طراحی آسان، قابلیت بازیافت و دیگر عوامل، بهترین گزینه برای ساخت فریم‌هاست. بنابراین در ساخت لایت باکس فریم لس از آلومینیوم استفاده می‌کنند اما این علت ترند بودن نیست. به علت استفاده انبوه از آلومینیوم در ساخت فریم‌ها، نوعی بازار رقابتی به وجود آماده و شرکت‌ها، پنل‌ها و شبکه‌های آلومینیومی بسیار کاربردی می‌سازند.

شاید در نمایشگاه‌ها، سازه‌های نمایشگاهی حرفه‌ای و زیبایی ببینید، که حاصل این کار چشمنواز و با سلیقه، شبکه‌های آلومینیومی هستند. فریم لس بودن لایت باکس‌های آلومینیومی دلیلی دیگر برای این انتخاب است. کم عرض بودن فریم، طرح، زیبایی و جلوه خاصی به کار می‌دهد. بیدلیل نیست که در مکان‌های مدرن، متروها، فرودگاه‌های بین المللی و مراکز تجاری، لایت باکس فریم لس آلومینیومی نصب می‌کنند.

نصب طرح روی فریم آلومینیومی لایت باکس خیلی آسان و سریع صورت می‌گیرد. از این رو، شرکت‌هایی که تبلیغات و جشنواره‌های ماهانه دارند از این طرح استفاده می‌کنند و در هزینه‌های تبلیغاتی خود صرفهجویی می‌کنند.

وزن سبک آلومینیوم حمل آن را آسان کرده است. جایگزین قبلی این فریم‌ها چوب و آهن بود. در گذشته به علت ارزان بودن از آهن و آلیاژهای دیگر آن استفاده می‌کردند. ولی حمل و نقل و نصب آهن منطقی نبود. زودتر زنگ می‌زد و هزینه‌های رنگ کاری هم به همراه داشت. در صورتی که امروزه با توسعه دستگاه‌های برش حرفه‌ای، ورقه‌های آلومینیوم را خیلی ظریف می‌سازند و هزینه خرید آن را ممکن میسازد. گفتنی است، استفاده از چوب برای فریم لایت باکس مدت‌هاست کنار گذاشته شده است و فقط در برخی از قهوه خانه‌ها با دکوراسیون سنتی و الهام گرفته از خانه‌های چوبی از آن استفاده می‌کنند.

نور مورد استفاده در لایت باکس فریم لس آلومینیومی چیست؟

اخیرا در نورپردازی پشت لایت باکس از دو نوع تکنولوژِی استفاده می‌کنند. COB LED و SMD LED

عمدتاً در انتخاب نور مناسب، 3 فاکتور مصرف برق، عمر چراغ، نوردهی مناسب حائز اهمیت است. در مقایسه این دو نسل از LED ها به این نتیجه می‌رسیم که هر دو برای استفاده در لایت باکس مناسب هستند. اما اندازه این چراغ و نوع شبکه‌هایی که برای استفاده زیر لایت باکس قرار می‌گیرد، در هزینه برق مصرفی تاثیر زیادی دارد که آن هم با آزمایش بدست می‌آید

از این رو شرکت‌های ساخت لایت باکس تلاش می‌کنند، با به کارگیری تعداد و تراکم استاندارد لامپ یا دیود LED ضمن نورپردازی مناسب، در مصرف انرژی نیز صرفهجویی کنند.

هر دو تکنولوژی از عمر بسیار زیاد برخوردار هستند. دمای محیط و تنظیمات مربوط به میزان درخشش در عمر آن تاثیر دارد. که در کاربری لایت باکس باید به این موارد توجه ویژهای شود.

لایت باکس فریم لس آلومینیومی چگونه ساخته می‌شود؟

لایت باکس فریم لس آلومینیومی از ترکیب طرح چاپ شده (با روش سابلیمیشن)، فریم آلومینیومی و نور LED ساخته می‌شود.

منبع: تابلو لایت باکس


[ بازدید : 1744 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مراحل تولید لایت باکس تبلیغاتی شهری

شنبه 26 مرداد 1398
9:41
مهناز محمدی

لایت باکس تبلیغاتی شهری در فضای خارجی به تابلوهایی گفته می شود که در خیابان ها و محوطه خارجی فضاهای مختلف مورد استفاه قرار می گیرد. لایت باکس تبلیغاتی شهری به نوعی از لایت باکس گفته می شود که کاربرد آن درفضای بیرونی و شهری است این نوع لایت باکس ها باعث می شوند که تبلیغات شما برای مخاطب چشم نواز تر شود و تاثیر بیشتری برای مخاطب داشته باشد.

ساخت لایت باکس تبلیغاتی در دو نوع ایستاده و دیواری انجام می شود.

استند تبلیغاتی لایت باکس از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز شده و یا کامپوزیت در ضخامت های مختلف با پایه فلزی ساخته شده و جنس رویه آن پلکسی یا شیشه با ضخامت 6 میل و بالاتر می باشد. همچنین می توان در این سازه ها از فلکس نیز استفاده کرد.

وزن چاپ لایت باکس تبلیغاتی شهری به دلیل ثابت ماندن در فضای خارجی بالاست و ابعاد آن هیچ محدودیتی ندارد. نور به کار رفته در این لایت باکس ها می تواند اس ام دی و ال ای دی باشد. در صورت استفاده صحیح ، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و نور سازه بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارد.


[ بازدید : 1855 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

انواع لایت باکس فریم لس کدامند؟

يکشنبه 13 مرداد 1398
9:17
مهناز محمدی

لایت باکس های فریم لس پارچه ای به سبب ویژگی‌های ارتقا یافته یکی از به روز ترین نوع تابلو لایت باکس فریم لس می باشد.
به لطف تکنولوژی چاپ دیجیتال رنگی روی پارچه‌های با کیفیت و مقاوم، بسیاری از تبلیغات حرفه‌ای و اطلاع رسانی‌ها به وسیله لایت باکس‌ها به نمایش گذاشته می شوند. اما این فقط یک تبلیغات ساده نیست، انتخاب این ابزار مدرن و مؤثر، به برند و کسب و کار شما ارزش می‌افزاید.

لایت باکس فریم لس دیواری

لایت باکس دیواری از ضخامت قاب4.5 و 7.5 سانتی متر برخوردار است .ساخت لایت باکس دیواری در دو رنگ نقره ای و مشکی انجام می شود، نور این لایت باکس ها به صورت ال ای دیSMD و LED می باشد . در مدل 4.5 سانتی، نور از نوع ال ای دی SMD لنزی می باشد که به صورت صفحه ای در کف سازه تعبیه می گردد. مدل 7.5 سانت قابلیت تولید با نور ال ای دی طرفین و کف را دارد و درصورتی که نور در اطراف تعبیه شود قیمت لایت باکس پایین تر خواهد بود.تابلو لایت باکس دیواری را به راحتی می توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن همانند یک تابلو به دیوار نصب کرد.



[ بازدید : 508 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ساخت لایت باکس مگنتی

دوشنبه 31 تير 1398
14:49
مهناز محمدی

لایت باکس ها به تابلوهایی اطلاق می گردد که نور پردازی از پشت تصویر انجام می پذیرد. لایت باکس ها در انواع مختلف قابل تولید می باشند. لایت باکس آهنربایی یا لایت باکس مگنتی جز کم ضخامت ترین لایت باکس ها به شمار می رود.
ساخت لایت باکس مگنتی در دو نوع آویز و دیواری انجام می شود.

فریم لایت باکس مگنتی

فریم لایت باکس مگنتی از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 3 و 4.5 سانتی متر ساخته شده و صفحاتی از جنس ام دی اف و یا کامپوزیت در پشت تابلو قرار می گیرد.وزن لایت باکس های مگنتی متغیر است. ابعاد لایت باکس مگنتی تا 90 در 180 سانتی متر قابل تولید می باشد. بهترین ابعاد برای پایدار بودن لایت باکس مگنتی و ایستایی مناسب آن کمتر از 90*120 می باشد.

ابعاد بزرگ قابل تولید بوده اما توصیه نمی شود و بهتر است برای ابعاد بزرگتر از لایت باکس فریم لس پارچه ای استفاده گردد که هم سبک تر و هم به روزتر می باشد.ضخامت پلکسی سطح این لایت باکس ها معمولا 2 میلی متر است که با نوار مگنتی روی سازه قرار می گیرد.

تولید لایت باکس مگنتی

در تولید لایت باکس آهنربایی مگنتی از نور اس ام دی استفاده می شود که بسیار کم مصرف و مقاوم است.به روش بازتاب نور تصویر روشن می شود به طوری که نور از اس ام دی(SMD) به داخل پلکسی رفته و از پلکسی به صورت عمود به تصویر می تابد.در صورت استفاده صحیح ، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و اس ام دی ها بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند . چاپ بک لایت طلقی نیز تا 2 سال ماندگاری رنگ دارد.

کاربرد لایت باکس مگنتی

فضای تبلیغات غیرشهری، دکوراتیو، نمایشگاه های عکس، منو رستوران، علائم راهنما و تابلو های تبلیغاتی، تابلو های فروشگاهی و مراکز اداری از جمله کاربردهای تابلو لایت باکس های مگنتی می باشند.

مزایا و معایب لایت باکس مگنتی

مزایا: ضخامت کمتر نسبت به لایت باکس های دیگر

معایب: وزن بیشتر در مقایسه با لایت باکس فریم لس پارچه ای، نامناسب برای فضای خارجی، محدودیت ابعاد، نداشتن سطح کامل چاپی به دلیل حاشیه 3 سانتی متر اطراف آن

طرح لایت باکس مگنتی

طرح دلخواه مشتری در ابعاد موردنظر روی بک لایت طلقی چاپ شده ، روی لایت باکس قرار گرفته سپس صفحه پلکسی توسط مگنت تعبیه شده در پشت آن به روی لایت باکس قرار می گیرد. جهت تعویض طرح لایت باکس کافیست صفحه پلکسی که به صورت آهنربایی روی طرح چاپی قرار گرفته است را برداشته و پس از جایگزینی طرح جدید صفحه پلکسی را روی آن قرار دهید.

نصب لایت باکس مگنتی

نصب لایت باکس مگنتی آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل دیواری آن با استفاده از قلاب های قرار گرفته در لایت باکس همانند تابلو به راحتی امکان پذیر است.
در صورت استفاده صحیح در شرایط استاندارد نور لایت باکس مگنتی تا یکسال مشمول گارانتی بوده و در محل شرکت خانه طراحان سام تعویض می گردد.
ماندگاری چاپ بک لیت طلقی تا 2 سال مشمول ضمانت می گردد.

منبع: لایت باکس خانه طراحان سام


[ بازدید : 559 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برای طراحی لایت باکس باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

شنبه 22 تير 1398
10:19
مهناز محمدی

تابلوهای لایت باکس یا بک لایت سازه هایی هستند که مدیای چاپ را در قالب یک باکس آلومینیوم، پلکسی گلاس، کامپوزیت، چوب و یا .... در معرض نمایش قرار می دهند. لایت باکس های تبلیغاتی بدون روشنایی و یا با روشنایی قابل استفاده و همچنین قابل ساخت در خانه طراحان سام می باشند توصیه ما به شما این است که برای چاپ تابلو تبلیغاتی با کیفیت حتما نکات و رویه‌های طراحی زیر را مطالعه کرده و آن‌ها را در طراحی لایت باکس خود بکار بگیرید.

ابعاد سازه

اولین مرحله در طراحی لایت باکس ، انتخاب سازه یا قالب آن می باشد. قالب خود را در یکی از اندازه‌های زیر طراحی کنید، همچنین برای انجام این کار می‌توانید قالب‌های آماده شده را تهیه کرده و از آنها استفاده کنید.

1: اندازه سازه لایت باکس رومیزی(40*30) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(31*21) فایل خود را در اندازه 31×21 طراحی کنید.
2: اندازه سازه لایت باکس ایکس(60*45) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(51*36) فایل خود را در اندازه 51×36 طراحی کنید.
3: اندازه سازه لایت باکس ایکس(90*60) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(81*51) فایل خود را در اندازه 81×51 طراحی کنید.
4: اندازه سازه لایت باکس ایکس(120*80) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(111*71) فایل خود را در اندازه 111×71 طراحی کنید.

وضوح تصویر

فایل طراحی لایت باکس شما باید حداقل تراکم پیکسلی 120 پیکسل بر اینچ و حداکثر 150 پیکسل بر اینچ داشته باشد.

حالت رنگ

سیستم رنگی شما باید در حالت CMYK باشد تا در چاپ بهترین کیفیت رنگ را شاهد باشید.

ابعاد بخش شیشه ای

ابعاد ارائه شده برای تابلو در بخش بالا، اندازه نهایی طرح می‌باشد. اما ابعاد محدوه چاپی شما در طول و عرض 9 سانتی‌متر از ابعاد سازه شما کوچکتر است. یعنی از هر طرف به اندازه 4.5 سانتی‌متر.

ناحیه حاشیه

به‌ بخشی در گوشه‌های لایت باکس می گویند که زمانی که محصول نهایی برش می‌خورد، تصویر و متن مورد نظرتان دست نخورده باقی بماند به این منظور همیشه باید برخی نواحی طرح خود را که ممکن است آسیب ببیند، از عناصر مهم خالی کنید و در عین حال رنگ پس زمینه را از هر طرف تا انتهای فایل ادامه دهید تا پس از برش بخشی از محصول بدون رنگ نباشد.

نکات:

- از قرار دادن حاشیه در کناره‌های کار به دلیل احتمال عدم تقارن خودداری کنید.

- از به کار بردن فونت‌های کوچکتر از 10 پوینت خودداری کنید.

- برای رنگ خط دور همه نوشته‌ها به ویژه نوشته های کوچکتر از 10 پوینت از یک رنگ استفاده کنید.

فرمت فایل ها

فرمت های مرسوم در چاپ TIFF, PDF, JPEG می باشد که می توانید طراحی لایت باکس خود را در قالب این فرمت ها برای ما ارسال کنید.

منبع: لایت باکس خانه طراحان سام


[ بازدید : 515 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کاربرد لایت باکس کریستالی چیست؟

شنبه 15 تير 1398
16:11
مهناز محمدی


در ساخت لایت باکس کریستالی از دو پلکسی استفاده می شود که ما بین آنها فیلم بک لیت قرار می گیرد. شفافیت پلکسی این نوع لایت باکس ها سبب گردیده تا به عنوان لایت باکس شیشه ای و یا لایت باکس کریستال شناخته شوند.لایت باکس های کریستالی تا حداکثر ابعاد 90 در 180 قابل تولید می باشند اما بهتر است برای ابعاد بزرگ از لایت باکس فرم لس پارچه ای استفاده شود که هم سبک تر و هم به روزتر می باشد. در این لایت باکس ها حدود 5 سانتی متر از هر طرف سطح چاپ وجود ندارد.
با استفاده از دستگاه دیجیتال کات و لیزر می توان این لایت باکس ها را در اشکال هندسی مختلف از جمله مربع، دایره،ذوزنقه و ... تولید کرد.

تولید لایت باکس کریستالی

وزن لایت باکس کریستالی متغیر است. ضخامت لایت باکس کریستال 1 سانتی متر است.در تولید لایت باکس کریستالی از نور اس ام دی استفاده می شود که بسیار کم مصرف و مقاوم است.در صورت استفاده صحیح ، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و اس ام دی ها بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند . چاپ بک لایت طلقی نیز تا 2 سال ماندگاری رنگ دارد.

کاربرد لایت باکس کریستالی

فضای تبلیغات غیرشهری،دکوراتیو، نمایشگاه های عکس، منو رستوران، علائم راهنما و تابلو های تبلیغاتی، تابلو های فروشگاهی و مراکز اداری از جمله کاربردهای تابلو لایت باکس کریستالی می باشند.

مزایا و معایب لایت باکس کریستالی

مزایا: ضخامت کمتر نسبت به لایت باکس های دیگر بدون احتساب طول فلنچ، سبک بودن و دوام پلکسی
معایب: عدم وجود سطح کامل چاپ در لایت باکس کریستالی به دلیل وجود حاشیه 5 سانتی متری نامناسب برای فضای خارجی، محدودیت ابعاد، فریم لس نبودن

طرح لایت باکس کریستالی

طرح دلخواه مشتری در ابعاد موردنظر روی بک لایت طلقی چاپ شده ، روی پلکسی زیرین قرار گرفته سپس صفحه پلکسی دیگر روی آن قرار گرفته و پیچ های 4 گوشه آن بسته می شود. برای تعویض بک لایت کافیست پیچ های چهار گوشه لایت باکس را باز کرده و پس از قرار دادن طرح جدید ، پیچ ها را ببندید.

نصب لایت باکس کریستالی

نصب لایت باکس کریستالی آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل دیواری آن با استفاده از فیکسچرهای اتصال (فلنچ) های قرار گرفته در لایت باکس انجام می گردد.
در صورت استفاده صحیح در شرایط استاندارد نور لایت باکس تا یکسال مشمول گارانتی شرکت بوده در محل شرکت خانه طراحان سام تعویض می گردد.
ماندگاری چاپ بک لیت طلقی تا 2 سال مشمول ضمانت می گردد.

منبع: lightbox printing


[ بازدید : 466 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تابلو تبلیغاتی لایت باکس در خانه طراحان سام با استفاده از منبع نوری که از پشت به آن تابیده می شود ساخته می شود و در انواع لایت باکس فریم لس آلومینیومی، اسنپ فریم، کریستالی، مگنتی و تبلیغاتی شهری ساخته می شود.
تلفن تماس جهت ثبت سفارش: 02187700017
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ساخت لایت باکس پلکسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]